Let op: 
Deze week is de NAVO-top. Houd daarom rekening met vertragingen van maandag 23 juni tot en met vrijdag 27 juni.

Leerlingenvervoer scoort ruim boven norm in klanttevredenheidsonderzoek

De H5-gemeenten hebben onlangs een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) laten uitvoeren onder ouders en verzorgers van kinderen die gebruikmaken van het leerlingenvervoer. Uit dit onderzoek blijkt dat de dienstverlening van RMC zeer positief wordt gewaardeerd.

Met een eindscore van maar liefst 8,3 scoort RMC ruim boven de gestelde KPI-norm van 7,8. Deze uitkomst onderstreept het vertrouwen dat ouders/verzorgers hebben in de kwaliteit en betrouwbaarheid van het vervoer dat hun kinderen dagelijks naar school brengt.

Namens alle betrokken gemeenten sprak de betrokken medewerker van de H5-gemeenten haar waardering uit:
“Ook namens de andere gemeenten complimenten voor jullie inzet. Het bevestigt hoe wij jullie dienstverlening ervaren.”

De resultaten bevestigen dat de inzet van RMC en de betrokken chauffeurs wordt herkend én gewaardeerd. Een mooi compliment voor alle medewerkers die dagelijks bijdragen aan veilig, betrouwbaar en mensgericht leerlingenvervoer.

Deel dit bericht met jouw netwerk:

LinkedIn
WhatsApp
X
Email