Contact
Heb je vragen of opmerkingen? We staan u graag te woord. Neem contact op met één van onze collega’s door te bellen met ons telefoonnummer of vul bijgaand contactformulier in dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Wilt u een rit wijzigen of annuleren. Neem dan contact op met onze klantenservice of voer de wijziging door in desbetreffende applicatie.
RMC Rotterdam
- Vareseweg 21 - 29, 3047 AT Rotterdam
- info@rmc-nederland.nl
RMC Amsterdam
- Sloterweg 787a, 1066 CA, Amsterdam
- (020) 226 50 75
- info@rmc-nederland.nl
Klantenservice
Wij streven er elke dag naar om u perfect van dient te zijn. Het liefst overtreffen wij uw verwachtingen. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Bent u juist blij verrast? Dan vinden wij het ook fijn om te horen. Wij willen van u leren!
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur te bereiken:
Maakt u gebruik van het Aanvullend Openbaar Vervoer in Amsterdam? Bel dan naar 020-8900000 (optie 4 in het keuzemenu)
Maakt u gebruik van het WMO vervoer in Diemen, Uithoorn of Ouder Amstel? Bel dan naar 020-4605461 (optie 3 in het keuzemenu)
Of stuur uw brief naar:
RMC B.V.
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Postbus 11202
3004 EE Rotterdam
Mobiliteit is vrijheid!
Blijf op de hoogte en
schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Hier vindt u ons:
- RMC Rotterdam
- Vareseweg 21-29
- 3047 AT, Rotterdam
- RMC Amsterdam
- Sloterweg 787a
- 1066 CA, Amsterdam
- 020 - 890 00 00