Heb je vragen of opmerkingen? We staan u graag te woord. Neem contact op met één van onze collega’s door te bellen met ons telefoonnummer of vul bijgaand contactformulier in dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Wilt u een rit wijzigen of annuleren. Neem dan contact op met onze klantenservice of voer de wijziging door in desbetreffende applicatie.
Wij streven er elke dag naar om u perfect van dient te zijn. Het liefst overtreffen wij uw verwachtingen. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Bent u juist blij verrast? Dan vinden wij het ook fijn om te horen. Wij willen van u leren!
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur te bereiken.
Of stuur uw brief naar: RMC B.V. T.a.v. de afdeling Klantenservice Postbus 11202 3004 EE Rotterdam
AOV
Amsterdam
Maakt u gebruik van het Aanvullend Openbaar Vervoer in Amsterdam? Bel dan naar 020-8900000 (optie 4 in het keuzemenu)